marți, 3 februarie 2015

Vopsirea parului cu albastru de metil

Buna!
Vara asta am avut curiozitatea de a imi vopsii parul cu albastru de metil si asta am facut. Rezultatul pe parul meu a fost mai mult un verde decat un albastru intens si asta deorece parul meu este saten.
As vrea sa va povestesc cate ceva despre cum sa va vopsiti parul cu albastru de metil...asa ca hai sa incepem!!
In primul rand aveti nevoie de - o sticluta de albastru de metil
                                              - un bol sau un vas pe care nu il veti folosii dupa ce terminati cu vopsitul
                                              - un prosop
                                              - apa
                                              - un uscator de par
  1. Incepeti prin a va spala parul. Daca in mod normal folositi masti de par si balsam, de aceasta data va trebui sa renuntati la ele. FOLOSITI DOAR SAMPONUL!
  2. Uscati parul proaspat spalat.
  3.  Daca vreti sa va vopsiti doar varfurile impartiti parul in doua parti egale si prindesti fiecare coada cu un elasti, nu prindeti elasticul aproape de radacina, PRINDETI-L APROAPE DE VARFURI, LASAND SUB ELASTIC DOAR PARTEA CARE DORITI SA DEVINA ALBASTRA. Daca vresti sa realizati niste suvite este necesar sa aplicati culorea destul de aproape de radacina, in acest caz nu aveti nevoie de elastic.
  4. Intr-un bol puneti cam 1/2 apa si albastru de metil. Albastrul de metil il adaugati in functie de cat de intens vreti sa va iasa parul la final
  5. Introduceti parul in amestecul creat si tineti-l acolo cam 2-3 minute, daca doriti sa fie mai intens il puteti tine mai mult.
  6. Dupa trecerea celor 2-3 minute, sau chiar mai mult, luati uscarorul de par si uscati bine parul abea vopsit

  Asa mi-a iesit mie! Eu am fost multumita, tinand cont ca fost printre primele dati cand chiar mi-a iesit. :)
 Prin aceisi tehnica va puteti vopsi parul mov sau roz, folosind in loc de albastru de metil, violet de gentiana (daca vreti parul mov) si fucsina in cazul in care vreti parul roz. :)
  E bine sa aveti in vedere faptul ca dupa prima spalare partea vopsita se decoloreaza. Asta nu insemna ca ati pierdut nuoantele "speciale", ci doar ca din albastru devine vreziu in unele cazuri chiar verde. Aceste nuoante de vrede rezista destul de mult! :)

22 de comentarii:

  1. Dupa cate slalari se ia albastrul depe par

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intensitatea albastrului dispare cam de la prima spalare, ramanand in urma un verde marin extrem de dragut si tumblr (dupa parerea mea), iar dupa mai multe spalari vei ramane cu un verede care se va pastra ceva timp. :) Evident tote aspectele astea tin si de nuanta parului tau. :) Sper ca te-am ajutat. :)
      \

      Ștergere
    2. Si eu mi-am facut niste suvite cu albastru de metil si mi-au tinut cam 2 luni, dupa care m-am vopsit roscata (parul meu natural fiind saten). Vreau sa va spun ca suvitele inca se cunosc destul de tare. De fapt, prea tare.

      Ștergere
  2. Dupa cate slalari se ia albastrul depe par

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Sigur, daca vrei sa ai nuanta mai intnsa, dar o sa se duca mai greu

      Ștergere
  4. Eu am parul scurt .... vreau sa îl fac doar la vârfuri . Cum îl fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt baiat. Si am parul mai scurt! Intelegi tu.... Si eu am pus pe vata , cate putin, si am dat asa, pe par, doar varfurile!

      Ștergere
  5. Culoarea se va transfera pe perna atunci cand dormi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Culoarea se va transfera pe perna atunci cand dormi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La unele fete se ia si pe tricouri sau pe gat cand transpira

      Ștergere
    2. La unele fete se ia si pe tricouri sau pe gat cand transpira

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Sunt in vacanta, iar la scoala nu ai voie cu aceste culori minunate dupa parerea mea.Am o problema..crezi ca pana in septembrie o sa se duca de tot? Parul meu este saten deschis! Te rog raspunde repede. As vrea sa-mi cumpar maine o sticluta. :) Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se ia la a 2 sau a 3 spalare!

      Ștergere
    2. Imi cer scuze ca nu ti-am raspuns! Depinde la unele persoane albastrul se decoloreaza si devine un verde care rezista destul de mult,in timp ce la alte persoane se duce dupa cateva spalari.

      Ștergere
  10. Eu am pus alastru de metil si balsam sa ma fac ps daca vr sa va decolorati va trebuie apa oxigenata eu asa am facut

    RăspundețiȘtergere
  11. pot sa fac cumva sa nu se ia pe perna/tricou?

    RăspundețiȘtergere
  12. da poti adica sa nu te mai faci deloc cu albastru dse metil pentru ca ti se vor arde varfurile
    sper ca te-am ajutat

    RăspundețiȘtergere

Scrie ce iti trece prin cap...